vintern kommer snart..

 Något jag absolut inte ser fram imot är vintern. Alltså, den är bara kall och jobbig, finns nog ingenting bra med den alls. Kalla mornar, när man kommer hem från skolan är det kolsvart och man hinner aldrig rida, inte för att det går att rida iallafall, eftersom snön är antingen så hård eller så hal och blaskig. 
Plus att Ellie alltid blir galen om vintern, vet inte varför men det blir hon alltid. Liksom det är som om hon har så mycken energi så att det slår slint i skallen på henne. 
 
Det ända som kanske är pyttelite bra är väll isåfall att man kan ta fina bilder i snön dock har jag ju såklart inga på min dator men jag tog faktiskt några förra vinterna..hmm..
 
 
Carmen får agera modell i detta inlägget, har ni sett att hon har som små fingeravtryck mitt i den stora bläsen förrästen? 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0