plastikoperationer

Plastikoperation, läppförstoringar, botox m.m är väll ord som alla har hört gissar jag på. I skolan just nu fick vi välja ämne till en slags uppsats, och då fanns just plastikoperation med som ett ämne. Varför jag valde det är b.la för att det är en väldig het trend just nu att göra detta. När man frågar någon vad dom tycket om just plastikoperationer så svarar dom oftast "-inte så bra" eller "-bara om man blivit skadad på något vis" , men alltså det är ju oftast inte så dom tänker igentligen. Jag tror att minst 1/3 av alla ni som läser detta inlägget någon gång har funderat ut något ställe på kroppen som ni tycker är lite annorlunda och så har ni lagt en svag liten tanke om hur man kanske skulle kunna se ut om man gjorde den där lilla operationen för att fixa till det.
Min åsikt om plastikoperationer är att, om man är missnöjd och faktiskt mår psykiskt dåligt av någon sak på kroppen, gör det då, om du vill. Om du däremot inte är missnöjd med dig själv, men någon annan är det så tycker jag absolut inte att man ska gör det, för då gör man det inte för sin egen skull.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0