Kanske är dags för ett inlägg!

Kör igång och bloggar lite nu då. Vet inte riktigt vad jag har för ursäkt till varför jag inte har gjort det.. antar bara att jag inte orkat, haha men nu så!
 
Idag var det skoljoggen på morgonen. Alla i klassen hade värst rå-träningsvärken efter idrotten igår, så vi var nog lite sega allihopa. Innan lunch räddade brandlarmet oss från en tråkig engelska lektion, vilket var uppskattat. Orkade inte rida idag för jag är helt mör i kroppen (kan man säga mör?;)) men gick iaf en promenad med våran ena hund, så när mina kompisar frågar vad jag gjort idag, kan jag säga det.. haha. Kör på med fler inlägg senare antar jag hejdååå
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0