Våga stå upp för dig själv!

Seriöst dag ut och dag in ser jag folk sitta tysta, folk som igentligen har så mycket att säga men är rädda för vad folk ska tycka. I skolan bland annat är där man tänker på det mest. På lektionerna, vissa tar över trycker ner dem som inte vågar stå upp för sig själva och dem är fortfarande tysta och tar deras skit. framför allt är det tjejer. Komigen nu, girlpower! Vart har den tagit vägen? Jag säger inte att jag är den som alltid säger vad jag tycker och står upp för mig själv alla gånger.. För ibland är det jag som är den tysta och tar all skit. Jag vet att det kan vara svårt att säga vad man tycker och tänker. Men vad är det som gör att din åsikt är sämre än någon annans? Så kom igen nu! Du är fucking limited edition. Keep on fighting. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0