vad händer?

Hejsan! nu efter skolan ska jag åka in med min farmor till kalmar och handa käder osv så bloggningen här kanske blir lite sisådär från min sida. Ellie kommer ju pga det få vila, men det tycker hon nog bara är skönt.
 
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska köpa, har funderat på ett par primeboots..dock är ju dom ganske dyra så får se om jag köper dom antingen för mina egna pengar, eller köper ett par liknande skor utan själva märket. Sen blir det väll lite tröjor och annat sånt kul som man alltid behöver, juste! har glömt att berätta vad jag fick ifrån ullared. Dock var det inte något speciellt utan det var ett fleecetäcke till ellie, ett dressyrspö, ett par vinter ridhandskar, en varm dun-jacka och lite annat skoj.
 
Nu ska jag drömma mig bort i primebootsens värld ett tag till,mums!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0