tips för att få inspiration till bloggen

Hej! Nu när man har haft bloggen ett tag, tänkte jag dela med mig av hur jag får min insperation till inlägg som ska upp här på bloggen, för alla som har/haft blogg ett tag,har nog varit med om att de inte har något att skriva om. här är några av sakerna jag gör..
 
~kollar in galleriet på datorn efter någon bild, som jag sedan kan skriva om
 
~ibland får man ju, jag vad ska man säga.. överflöd av ideer, då kan man skriva ner dom som anteckningar på mobilen, och sedan kolla där lite titt som tätt.
 
~skriva om "mode", det funkar alltid!
 
~kolla in andra bloggar och sedan få insperation av dom
 
~såklart, skriva om dagen, ridningen, kanske något åsikts inlägg?
 
Eller bara...
 
 
...Slänga  in en as rolig natthumor-bild.. ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0