ridningen idag

ridpasset idag gick sådär. mamma och pappa var inte hemma utan jag sa bara till min syster Louise att jag skulle rida en stund. Det ösregnade,vilket det gjort nästan hela dagen här, men jag satte på mig regnkläder och ellie fick ett täcke så gick vi ut sen.
Hon var i princip rädd för allting,haha. Nä men på en långsida tyckte hon att det var skitläskigt så hon höll på att spänna sig o greja,men jag klarade mig ;) Hon var inte så värst stel eller så,utan bara spänd imällanåt. Men red iallafall i ca 40min kankse, och tur hade vi med vädret också för efter framskrittningen slutade det regna,och precis när vi gått in började det igen!
 
en gammal bild sen 2011 tror jag. Man måste ju variera sig lite ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0