ojojoj vad jag är dålig på att uppdatera!

Shiet! känns som om jag inte bloggat här på typ 1år eller något.. haft så sjukligt mycket annat att göra. Vad har hänt sen.. tisdags kanske? 
 
tisdag: Ellie vilade och jag handlade kläder
 
onsdag: Red Ellie lite lätt i paddocken bara för att få henne mjuk och fin tills torsdagsträningen hos camilla, hon var fin :)
 
torsdag: Ellie var super duktig och vi arbetade på bra. Camilla är verkligen en super tränare! hon hjälpte mig bl.a lite med min sits och att få Ellie i en snyggare tävlingsform, sen red vi igenom programen.
 
fredag: Red igenom Ellie löst i paddocken, tränade på snett igenom med galoppen då hon har en tendens till att vilja byta den där, men det löste sig fint, gjorde henne sedan tävlings fin och smörjde massa saken hela kvällen
 
lördag (idag): Tävling! lite smått chockad ponny hade jag idag på morgonen när vi lastade henne kl 7 och åkte iväg mot dressyr tävling.. hon ville ju ha gräs.. ;) Efter tävlingen så var jag jätte aktiv, konstigt nog.. så jag fick först en lektion av pappa hur man klipper gräset med åkergräsklipparen, sen började vi bygga lite smått till på får-vindskyddet. Imorgon ska vi npg fortsätta med det tror jag, och om ni vill kan ni ju få se resultatet och hur det ser ut nu? Vet ju att dethär är en hästblogg,men det kanske kan vara lite intressant endå? 
 
Mer om tävlingen skriver jag i ett annat inlägg, som kan bli lite längre. Känns bra nu om jag kan lägga undan 15min till bloggen varje dag och kanske slänga in något inlägg då och då, saga är ju så duktig på det så jag får väll helt enkelt skärpa mig.
 
Har ju säkert missat hur mycket som hellst nu,men det får väll komma med tiden helt enkelt. 
 
 
En bild sen onsdagskvällen, snygg häst.. men mig behöver vi väll inte nämna någonting om? ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0