ojojoj detta ridpass!

Hej!
Ridpasset idag, säger bara wow! Var så himla skeptisk till att rida idag, eftersom hon varit så knasig de senaste dagarna, typ som letat efter läskiga saker och så.  Jag bad pappa att vara med och kolla, aa pga det hon hållit på med och så. När jag hämtade sageln och sadlade var det soligt och helt vindstilla,men när jag gick ut sen så var det värsta orkanen. my luck! Men när jag red gick hon som en gud alltså. Var mjuk överallt,lite rädd i hörnen, men det var inte värre än att jag fick klämma lite mer med benen där. Sjukt nöjd med detta ridpass iallafall,det kan jag nog leva på länge!
 
En annan nyhet som jag fick veta alldeles nyss efter att ett par jägare varit här och pratat med pappa är att dom såg en VARG här igår! får hålla utkik så jag inte blir uppäten ikväll när jag ska ut och fodra hästarna.. kankse därför dom varit lite extra tittiga och rädda, vem vet? läskigt iallafall...
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Vad läskigt med varg!!!
Ellie är verkligen en fin häst! :)

2013-09-02 @ 21:21:43
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0