natt

helloo! ja,updateringen blev ju lite siådär idag,men iaf. Idag har jag inte gjort så mycket, men har avrit ute hela dagen så har inte hafft tillgång till något bloggbart.. ;) Ellie gjorde jag ju inte så värt mycket med så att det finns ju inte så mke mer att säga om den saken. Nu ikväll har jag och Saga pratat om framtiden tillsammans och planerat en massa,höhöh.. Nu ligger jag i sängen och kollar på pll i väntan på att mitt blöta hår ska torka och jag kan sova några timmar innan skolan. 
 
förrästen kan jag passa på att berätta att på söndag är det tävling, igen haha. Var igentligen inte så värst planerat, men det ligger bara ca 10min härifrån så vi tänkte passa på nu innan vinteruppehållet. Startar iallafall Lc:1 och Lb:1 där också,får väll se om det går liks bra som den igår. Nu ska jag iaf sova tror jag.. godnatt.
 
Hittade en söt bild på en av mina kaniner sen när hon var liten, var tvungen att visa er.. sötnöten.. :)
 
 


Kommentarer
Emma

så söt kanin, vart ska du tävla? :)

2013-09-10 @ 15:56:51
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0