blev ingen skolan för min del

Nähepp.. Hade ont i huvudet när jag vaknade också, så fick stanna hemma idag. Ska se om jag mår bättre tills ikväll då jag verkligen vill rida Ellie. Jag harinte berättat det, vet nt varför, men nu kan jag ju passa på. På lördag är det tävling på schemat!  En dressyrtävling i torestorp.
Vi ska starta Lc och Lb, får se hur det går. Även ifall Ellie varit lite sådär rädd ibländ har hon endå varit sjukt fin och då tänkte vi att vi får helt enkelt passa på ny innan vintern kommer och alla tävlingar försvinner. Får se hur det går, kan ju gå helt åt pipsvängen vad vet jag, men få hålla tummarna! pappa filmade ju när jag red i förrgår, så jag tog lite screenshots ur den filmen för att ni skulle få en chans att se på ett ungefär hur hon såg ut. Dock har jag inte mobilen på mig,utan den är på pappas jobb, så får helt enkelt vänta tills nån annan gång med dom bildena. 
 
Bild sen när vi kommit hem från förra dressyrtävlingen i nybro. Tävlade också Lc o Lb då och kom 4a i båda klasserna har jag för mig.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Teamcasa

Don't Dream your life, live your Dream.

RSS 2.0